یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین.: وزیران کابینه رژیم صهیونیستی در آخرین نشست خود خواهان حمله نظامی به غزه و ادامه ترورها علیه فلسطینی‌ها شدند.

به گزارش ایرنا از بیروت به نقل از منابع خبری رژیم صهیونیستی، در نشست امروز (یکشنبه 4 شهریور) کابینه رژیم صهیونیستی که به ریاست ایهود اولمرت نخست وزیر این رژیم در شهر قدس برگزارشد ، وزیران اسراییلی خواهان حمله نظامی به غزه در پاسخ به حملات موشکی مبارزان فلسطینی از غزه به داخل اسراییل شدند.

در این نشست مائیر شطریت وزیر داخلی رژیم صهیونیستی گفت :باید وارد غزه شد و به کسانی که به حمله موشکی ضد اسراییل اقدام می‌کنند درسی داد که فراموش نکنند و نباید تنها به واکنش و پاسخگویی اکتفاء کرد بلکه باید وارد پناهگاههای مبارزان فلسطینی شد.

ایتسحاک اهرونویچ  وزیر گردشگری اسراییل نیزگفت: باید از لبنانی شدن غزه ترسید و قبل از آن که غزه مانند لبنان و حماس مانند حزب‌الله شود باید راه حلی برای آن اندیشید.

ایلی ایشای رییس فراکسیون نمایندگان حزب مذهبی "شاس" در مجلس اسراییل با رد حمله به غزه ، ترور مبارزان فلسطینی را بهترین وسیله در شرایط کنونی دانست.

حملات موشکی مبارزان فلسطینی به مناطقی در جنوب اسراییل مانند سدیروت و عسقلان موجب شده است که شهرک نشینان احساس امنیت نکرده و ناگزیر شوند از این مناطق کوچ کنند.

کد خبر 29915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز