همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: استقلال، بالندگی، رفاه، آسایش و پیشرفت های علمی و صنعتی کشور مدیون خون شهداست.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدای منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر افزود: شهدا با نثار خونشان اقتدار و عزت را به جمهوری اسلامی هدیه کردند و اگر ایثار و مردانگی آنان در مقابل دشمن نبود به طور قطع کشور ما مانند برخی از کشورهای منطقه دچار نابسامانی های متعددی می شد.

وی اضافه کرد: بر ما واجب است برای تشکر و قدردانی از خانواده شهدا خدمت آنان برسیم و از گذشت و ایثار همسران آنها قدردانی کنیم.

سیاری گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست و ایثار و از جان گذشتگی آنان را نباید فراموش کرد.

همسر شهید ماشاء الله عباسپور نیز در این دیدار گفت: دیدار مسوولان باعث قوت قلب خانواده شهداست و احساس می کنیم شهدایمان در کنارمان هستند.

شهناز دم سحری افزود: افتخار می کنم همسرم در راه عزت و اقتدار میهن اسلامی با جان نثاری به دیدار معبود شتافت.

وی درباره شهید عباسپور بیان کرد: در سال 67 با وجود این که تازه از ماموریت برگشته بود بر اساس ماموریتی که پیش آمد دوباره عازم دریا شد.

دم سحری افزود: شهید عباسپور پیش از عازم شدن به این سفر به من گفت 'دیگر برنمی گردم، مراقب خود و بچه ها باش' و بعد از چند روز در مبارزه با آمریکای جنایتکار در 29 فروردین 67 و هدف قرار گرفتن ناوچه جوشن به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: از شهید عباسپور سه پسر به یادگار مانده است.

همسر شهید ناوسروان عبدالخالق حفیظی فرد نیز در دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این شهید در ناوچه 65 پایی در منطقه خور موسی در مصاف با دشمن بعثی به شهادت رسید.

نصرت خلیلی افزود: شهید حفیظی فرد سه سال در انگلیس دوره دید و ثمره ازدواج با این شهید در مدت هشت سال زندگی دو پسر و دو دختر است.

کد خبر 299092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha