همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : اهمیت دریا برای کشور ما بسیار بالاست و جزو اولویت های اول نظام است که در دریاهای آزاد حضور پیدا کند و توان جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر به نقل از امیر دریادار حبیب الله سیاری در دیدار روز یکشبنه خود با امام جمعه بوشهر افزود: باید از منابع دریا استفاده کنیم اما تاکنون کمتر به این مهم توجه شده است.

وی اضافه کرد: برای مجموعه نیروی دریایی ارتش باعث افتخار است که بتوانند در خدمت مردم باشند و از ظرفیت هایی که دارند برای پیشبرد امور در همه زمینه ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش درآینده راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بخش عظیمی از نظام نوین جهان روی دریا طراحی شده و هر کشوری که بتواند دریاها را مدیریت کند، می تواند بخش عظیمی از نظم نوین و تمدن جهان را رقم بزند.

صفایی بوشهری افزود: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی به صورت علنی حضورداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش در حوزه های نرم افزاری، سخت افزاری، کارآمدی منابع، توسعه فرهنگ دینی و قدرت بالای امنیت میدانی ایجاد شده و این یک عزت برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در نیروی دریایی بویژه استان بوشهر در حوزه تعاملاتِ نیرو با محیط پیرامونی و حوزه پدافند غیرعامل تحول عظیمی صورت گرفته است.

صفایی بوشهری اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق و کارآمد است و درجه رضایتمندی مردم نیز از ارتش بسیار بالاست، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه آبروی نظام درعرصه های مختلف و باعث عزت و اقتدار است.

کد خبر 297398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha