همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از توقف دوره‌های ۸۰ مرکز علمی کاربردی در سطح کشور طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ايسنا، دكتر محمد اخباری با بیان اینکه برای پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه جامع علمي كاربردي برنامه‌ای نداریم، افزود: برای مقطع کارشناسی ارشد نیز تنها در دو رشته حرفه‌ای و فناوری بصورت تقاضامحور و پروژه‌محور جذب دانشجو داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از یک میلیون فارغ‌التحصیل داشته است، تصریح کرد: 30 درصد این افراد شاغلینی بودند که برای افزایش توانمندی خود در دوره‌های کاردانی و کارشناسی شرکت کرده و از 70 درصد مابقی نیز 47 درصد مشغول به کار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه دنبال سودآوری نيستيم، گفت: در صورت تصویب هیات امنا، با توجه به تورم موجود در جامعه، 10 الی 15 درصد افزایش شهریه خواهیم داشت.

وی افزود: انتخاب مدرسین دانشگاه بر اساس تائید صلاحیت‌ها انجام می‌شود و پس از تائید، شماره مدرسی برای آنان صادر می‌شود. 20 هزار نفر از مدرسین نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، که اگر در آزمون قبول نشوند، شماره مدرسی آنها باطل می‌شود.

 

کد خبر 298730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha