همشهری آنلاین: معاون دانشگاه علمی کاربردی از توقف فعالیت ۳۰۰ واحد علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پس از رشد بیش از حد واحدهای دانشگاه علمی کاربردی که منجر به ایجاد ۱۱۰۰ واحد دانشگاه علمی کاربردی شد، که برخی از آنها کیفیت آموزشی لازم را نداشتند، تصمیم گرفته شد که این مراکز ضعیف از کار باز بمانند.

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد بهرامی‌نسب معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: به همین دلیل امسال 300 واحد دانشگاهی به دلیل اینکه کیفیت لازم را ارایه نمی‌کردند، موفق به حضور در چرخه دانشجوگیری نشدند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش ديگر سخنانش گفت: پس از تغيير در ریاست دانشگاه، تحولاتی در عرصه معاونت‌‏ها انجام شد که البته این تغییرات پیشتر مقرر شده بود؛ معاونت نظارت و ارزیابی به معاونت نظارت و سنجش مبدل و مرکز قرآن و عترت در معاونت فرهنگی ایجاد شد که امیدواریم تحولات مثبتی در این عرصه انجام شود.

وی افزود: احیای شورای مرکزی دانشگاه‌ها از دیگر کارهای مثبتی بود که اخیرا در این دانشگاه انجام شد؛ از سال 86 شورای مرکزی ایجاد نشده بود ولی با تشکیل این شورا مصوبات دانشگاه نیز در این شورا طرح و ابلاغ شد.

بهرامي‌نسب تصریح کرد: سال گذشته از 36 جایزه مسابقات قرآنی دانشگاهی کشور 18 جایزه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی رسید که بیشترین این جوایز در بخش آثار هنری قرآنی بدست آمد.

کد خبر 347985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha