دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ناو گروه ۳۴ نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از ۵۹ روز دریانوردی و حفاظت از منافع ایران اسلامی در آب های بین المللی در اقیانوس هند، دریای عمان و خلیج عدن وارد اسکله بندر مسقط کشور عمان شد.

ناو گروه

به گزارش ایرنا از نیروی دریایی ارتش، ناوگروه سی وچهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی بوشهر که از 19 فروردین ماه راهی آب های آزاد شده بود با تشریفاتی خاص در اسکله بندر مسقط پهلو گرفت.

ناخدا یکم عرشه، مصطفی تاج الدینی فرمانده ناو گروه سی و چهارم با بیان اینکه ماموریت این ناو گروه رزمی اطلاعاتی بسیار سخت تر و متفاوت تر از ماموریت های گذشته است، گفت: در این 60 روز کارکنان ناو گروه 34 با عزمی راسخ و بدون خستگی وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دادند.

وی افزود: در این ماموریت ضمن انجام فعالیت های اطلاعاتی و مبارزه با دزدان دریایی و حفاظت از منافع ایران اسلامی، کشتی های تجاری و نفتکش ایران با همراهی این ناوگروه اسکورت شدند و دریادلان مستقر در این ناوگروه این عملیات را در میان هجمه رسانه ای بیگانگان و مانور ناوگروه های ائتلاف غربی - عربی، بدون ذره ای هراس انجام دادند.

تاج الدینی تاکید کرد: اکنون حضور ما در بندر مسقط، اهداف مختلفی دارد که مهمترین آن اعلام پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به کشورهای این منطقه است.

کد خبر 297519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha