همشهری آنلاین: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: افزایش خدمات درمانی غیرمستقیم با حمایت‌های بیمه‌ای از طریق خرید خدمات درمانی از جمله اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش درمان به جانبازان است.

عبدالرضا عباسپور

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عباسپور که در همایش رؤسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور در یاسوج سخن می‌گفت افزود: ارتقای سطح خدمات بیمارستان‌های روانپزشکی از اولویت‌های این سازمان در ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان است. در همین راستا 680 تخت درمانی در 10 بیمارستان روانپزشکی بنیاد شهید فعالیت دارند و ارائه خدمات مطلوب به جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: 15درصد خدمات درمانی جانبازان در بیمارستان‌های روانپزشکی و 85 درصد از طریق خرید خدمات درمانی در سایر بیمارستان‌ها انجام می‌گیرد. بیمارستان‌های روانپزشکی باید با رویکرد خودگردانی با ایجاد ارتباط با بیمارستان‌های علوم پزشکی و دیگر بخش‌های درمانی بر سطح کمی و کیفی خدمات درمانی جانباران بیافزایند. افزایش خدمات درمانی غیرمستقیم با حمایت‌های بیمه‌ای از طریق خرید خدمات درمانی از جمله اهداف بیناد شهید و امور ایثارگران در بخش درمان به جانبازان است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: تعداد جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی در کشور 550 هزار نفر است.

عباسپور ارتقا کیفیت خدمات درمانی به جانبازان و ایثارگران را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان و بیان کرد: ارزیابی عملکرد بیمارستان‌ها و فرآیند ارایه خدمات درمانی در بیمارستانهای روان پزشکی جانبازان، فعالیت‌ها، نیازها و هم اندیشی برای رفع این مشکلات را از دیگر اهداف برگزاری این همایش است. تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور است که این مسأله باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 295585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha