همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران درگذشت آیت‌الله موحدی کرمانی را تسلیت گفت.

سیدمحمدعلی شهیدی

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی

سلامٌ علیکم بما صبرتم

زندگی مرحوم «آیت‌الله محمدمهدی موحدی کرمانی» پدر شهید سرافراز «علیرضا» از برکت تمسک عارفانه شان چونان رقم خورد که در هر فراز آن شکوه ایمان را می توان به نظاره نشست. پیشگامی مبارزات نهضت انقلاب اسلامی علیه رژیم منفور ستم شاهی،عضو موسسین جامعه روحانیت مبارز تهران، نماینده امام راحل(قدس سره الشریف) و همچنین نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ستاد فرماندهی کل قوا از افتخارات عمر پربرکت این عالم ربانی بود.

بر روح پر فتوح این عالم ربانی و ساحت مطهر فرزند شهیدشان درود می‌فرستم و به نمایندگی از جامعه ایثارگران مخصوصاً خانواده معزز شهدا ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امت شهیدپرور حزب‌الله ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و فرزندان مکرم از خداوند متعال علو درجات برای آن روحانی والامقام و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.ان شاء الله.

کد خبر 295040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha