همشهری آنلاین: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی با گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا، همدلان و همراهان افتخار آفرینان سال های انقلاب و حماسه و دفاع تا همیشه سنگرداران عرصه ایثار و شهادت هستند، آنان که تاریخ این مرز و بوم از صبر و صلابتشان تابناک گشت.

محمدعلی شهیدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایثار در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی آمده است: به یقین سرافرازی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایمان، ایثار و تلاش بانوانی است که غیور مردان این سرزمین را تا لحظه عروج ملکوتی و لبیک ربانی همراهی کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شهید پرور ایران همواره به وجود چنین بانوان شایسته ای بر خود می بالد و راه و منش و سلوک آنان را الگوی خود قرار می دهد و همیشه سپاسگزار آنان خواهد بود و ما نیز شکر می گوییم؛ برتقدیری که به عنایت ربوبی مجال خدمت به این قشر معزز را مقدر داشت.

وی در ادامه این پیام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص خانواده شهدا آورده است: «پدران و مادران و همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز، نیز دارای پاداشی بزرگ اند این پاداش صبر و استقامت آنها است و پاداش قبول مصیبت در راه خدا. تلاش و مجاهدت آنان نیز باید صرف آن شود که این پاداش بزرگ را برای خود حفظ کنند». مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

14 فروردین مصادف با سیزدهم جمادی الثانی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها)، روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی می داریم.

کد خبر 291040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha