گروه شهری: مرکز تماس پیک بادپا به‌عنوان اولین سامانه الکترونیک حمل‌ونقل کالای شهری در شهرداری تهران با حضور جعفر تشکری هاشمی راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پیک بادپا،  امکانات و سیستم خدمات الکترونیکی این مرکز در بازدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک از پایگاه اینترنتی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید علی‌اکبر گلرخی مدیرعامل شرکت پیک بادپای شهرداری تهران گفت: به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پیک بادپا و افزایش سرعت عملیات خدمات‌رسانی و نیز در راستای ایجاد شهر الکترونیک، این سامانه راه‌اندازی شد و به‌تدریج و در قالب یک طرح زمان‌بندی شده، تمام نمایندگی‌ها و شعب این سامانه به امکانات مورد نظر متصل خواهند شد.

وی استفاده مناسب از زمان و امکانات را اجتناب‌ناپذیر خواند و افزود: مدیریت شهری با اجرای طرح‌ها و بهره‌گیری از روش‌های نوین تلاش دارد که شمار سفرهای درون شهری را به حداقل ممکن برساند. وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک بیش از 90 نمایندگی و ایستگاه پیک بادپای شهرداری در سطح مناطق 22گانه تهران آماده ارائه خدمات الکترونیکی هستند.

کد خبر 29354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار