مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت پیک بادپا اعلام کرد: به زودی مشترکان پیک بادپا می‌توانند از طریق پیام کوتاه از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

مهندس گلرخی در گفتگو با خبرنگار سما ضمن بیان این مطلب گفت: به زودی متقاضیان استفاده از خدمات پیک بادپا می‌توانند از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 30008282   درخواست خود را اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان شهروندان به پیک بادپا ، شماره 8282 چندی پیش راه اندازی شد زیرا با توجه به 8 رقمی بودن شماره تلفن‌های تهران، ارتباط شهروندان با این شماره 4 رقمی آسان‌تر است.

مدیرعامل شرکت پیک بادپا  تاکید کرد: برای افزایش سرعت خدمات‌رسانی همه متقاضیان استفاده از خدمات پیک بادپا، شهروندان با تماس با سامانه 8282 ضمن برخورداری از کد اشتراک 6 رقمی منحصر به فرد در سطح کشور می‌توانند درخواست خود را اعلام و از نزدیکترین شعبه پیک بادپا خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند و با توجه به این مهم زمان دریافت خدمات به شدت کاهش پیدا می کند.

مهندس گلرخی در ادامه اظهار کرد: هنگامی که همه متقاضیان استفاده از خدمات پیک بادپا شماره اشتراک داشته باشند آدرس، شماره تلفن ثابت و سیار آنها در دسترس است که این مساله مهم سبب افزایش سرعت خدمات رسانی خواهد شد.

کد خبر 34405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز