مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین : میوه و تره‌بار خود را از اول مهر می‌توانید بدون حضور در میادین میوه و تره‌بار بخرید.

به گزارش روابط عمومی شرکت باد‌پا با افتتاح شعبه پیک بادپای بازار میوه هرگونه جابه جایی کلی و جزیی خریدها و سفارش‌های تلفنی در بازار میوه توسط ناوگان وانت و موتورسیکلت پیک بادپای شهرداری تهران انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت پیک بادپا ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای حذف سفرهای درون شهری شعب پیک بادپا مستقر در مراکز میوه و تره بار، به صورت تلفنی مایحتاج شهروندان را خریداری کرده و به مقصد موردنظر متقاضی ارسال می‌کنند.

 گلرخی در زمینه شیوه فعالیت این گونه خدمات اعلام کرد: شهروندان و متقاضیان خرید غیرحضوری، سفارش های خود را از طریق تلفن به شعب پیک بادپا مستقر در مراکز میوه و تره بار اعلام می‌کنند. پیک بادپا اقلام و کالاهای بسته بندی را که بارکد و قیمت مشخصی دارند از مراکز میوه تره بار خریداری نموده طبق آدرس موردنظر شهروند ارسال می‌کنند.

حجره داران در بازار بزرگ میوه و تره بار نیز می‌توانند جهت ارسال و مراسلات اوراق بهادار، وصول چک و هرگونه امور بانکی و یا جابه جایی کالاهای خود، از خدمات شعبه جدید پیک بادپا دارای ناوگان وانت (با آرم طرح ترافیک) و موتورسیکلت که روز اول مهرماه در مرکز بازار میوه و تره بار افتتاح می‌شود، استفاده کنند.

کد خبر 4535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز