مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

مدیرعامل شرکت پیک بادپا وابسته به شهرداری تهران از افزایش سفرهای روزانه پیک بادپا در تهران تا یک و نیم میلیون سفر تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شهر حسین گلسرخی با بیان اینکه هم اکنون یک میلیون سفر در هر روز در تهران از سوی پیک بادپا انجام می‌شود گفت: این تعداد سفر تا سال گذشته تنها 200 هزار نفر بود که با سرمایه گذاری مناسب شهرداری روی بخش‌های مختلف این سامانه، هم اکنون به مرز یک میلیون سفر رسیده است.

وی افزود: خدمات پیک بادپا نزدیک به 200 هزار دستگاه موتور سیکلت و 180 دستگاه وانت پیکان و با نرخ‌های مصوب معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می‌شود. به گفته وی فعالیت پیک بادپا در تهران موجب کاهش 10 درصد ترافیک در تهران شده است.

به گفته گلسرخی، تمامی رانندگان پیک بادپا دارای کارت شناسایی بوده و به زودی با تهیه لباس فرم یک دست برای کارکنان، شهروندان به راحتی می‌توانند انجام فعالیت‌های روزانه درون شهر خود را به موتور سواران بادپا بسپارند.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز خدماتی پیک بادپا موظف به ارایه فاکتور خدمات با مهر شهرداری تهران به شهروندان هستند و شهروندان تهرانی در صورت دریافت خدمات بدون ارایه فاکتور از سوی این مراکز مراتب را به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اطلاع دهند.

گلسرخی افزود: پیک بادپا جابجایی کالاهای تا سقف 300 کیلوگرم را می‌پذیرد و به زودی با گسترش فعالیت‌های این شرکت، شهروندان می‌توانند تمامی خدمات حمل و نقلی کالاهای خود را به این شرکت بسپارند.

کد خبر 2124

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز