سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری، با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه آزادقشم سمینار مردم شناسی خلیج فارس را همزمان با روز ملی خلیج فارس (۹ اردیبهشت) برگزار می‌کند.

سمینار مردم شناسی خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری علیرضا حسن زاده رئیس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام این خبر تصریح کرد که این سمینار با ارایه مقاله هایی در بررسی مردمشناختی فرهنگ اقوام ایرانی در حوزه خلیج فارس همراه خواهد بود.

به گفته او پژوهشکده مردم شناسی در سال 1392مطالعات زیادی را در قالب گروهیمشترک با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم در حوزه شناخت ابعاد مردم شناختی اقوام ایرانی در حوزه خلیج فارس انجام داده است.

رئیس پژوهشکده مردم شناسی خاطر نشان ساخت که در سمینار مطالعات مردم شناسیخلیج فارس 8سخنرانی با موضوع مردم شناختی فرهنگ اقوام ایرانی در این منطقه ارائه خواهد شد.

حسن زاده حضور علاقمندان در این سمینار را آزاد اعلام کرد و افزود: سمینارمردم شناسی خلیج فارس از ساعت 14تا 19، نهم اردیبهشت ماه در محل تالارهمایش های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

کد خبر 292894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha