همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر ایجاد رشته‌های چند نظمی در دانشگاه آزاد، گفت: امروز رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی به شرطی می‌توانند موجب توسعه شوند که ترکیبی با رشته‌های جدید باشند.

به گزارش تسنیم، دكتر حمید میرزاده در نخستین جلسه شورای نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامي در سال 94 گفت: توسعه بسیاری از علوم در سال‌های اخیر بر اساس توسعه رشته‌های چند نظمی است. رشته‌هایی که در سال‌های اخیر در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا توسعه یافته و بسیاری از پیشرفت‌های سال‌های اخیر در سایه این رشته‌ها بوده است.

وي در تشریح خلاصه‌ای از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 گفت: استمرار طرح‌های فرهنگی ماندگار، توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه رشته‌های چند نظمی، جذب اساتید جدید، افزایش درآمدهای دانشگاه از منابع خارج از شهریه‌ها، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی، اجرای طرح تجمیع 2 به منظور کاهش برورکراسی و سرعت‌بخشی به فرآیندها و چابک‌سازی هر چه بیشتر و افزایش بهره‌وری در سال جدید اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي تاکید کرد: پیگیری توسعه تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد در تمامی واحدها، توجه هر چه بیشتر به انضباط مالی و سالم‌سازی محیط کار و آموزش و همچنین توسعه حوزه پزشکی از جمله برنامه‌های دیگری است که در سال 94 ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم در دانشگاه رعایت حرمت دانشجویان و اساتید است که تلاش مسئولان دانشگاه در سال جدید رعایت هر چه بیشتر این امور در تمامی واحدهاست که خوشبختانه طی سال‌های گذشته نیز این موضوع مورد تاکید تمامی مدیران و مسئولان بوده است.

کد خبر 292656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha