چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر سید علی ابطحی به عنوان معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد معرفی شد.

دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مهر، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه معاون جدید علوم پزشکی این دانشگاه، با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته تحولات بزرگی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است گفت: دکتر مصداقی نیا در زمان فعالیت خود در دانشگاه آزاد با جدیت تمام امور مربوط به حوزه خود را پیش برد.

میرزاده خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه آزاد با دکتر باقر لاریجانی در حوزه علوم پزشکی با موافقت خود وی ادامه پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رو به توسعه است و از این رو نیاز به مردانی دارد که اهل علم و عمل باشند، اظهار داشت: در حال حاضر ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با دولت بطور عام و با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بطور خاص دارای یک هماهنگی، همدلی و همزبانی بی نظیری است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه این موضوع یک فرصت خوب برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: ما باید بتوانیم از این فرصت برای توسعه دانشگاه در حوزه پزشکی بهره برداری لازم را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: زیر بنایی که دکتر لاریجانی در ۱۸ ماه گذشته در دانشگاه ایجاد کرد قابل توجه و با ارزش است و حضور و ارتباط مستمر وی در دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را برای پیشبرد اهداف دانشگاه فراهم کند.

میرزاده خاطرنشان کرد: ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی باید در دانشگاه آزاد تقویت شود و رشته های جدیدی که مرتبط با رشته علوم پزشکی در دانشگاه ایجاد شود.

وی با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد تاکید کرد: توسعه حوزه علوم پزشکی سرلوحه کار دانشگاه آزاد در سال جاری قرار دارد.

پیش از این دکتر مصداقی نیا مسئولیت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد را برعهده داشت.

کد خبر 292962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha