همشهری آنلاین: مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای برنامه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه آزاد در قالب ۷ پردیس، ‌افزود: درآمد حاصل از فروش برنامه‌های عمرانی در دانشگاه آزاد تنها در همین زمینه صرف می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش ايسنا، فربد کمایی با اشاره به پراکندگی ساختمان‌های واحد دانشگاه آزاد اسلامي در سطح شهر، گفت: تمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي از این وضعیت ناراضی هستند به همین دلیل اولین تصمیمی که بعد از انتصاب مهندس محسن هاشمی به عنوان معاون عمرانی دانشگاه آزاد گرفته شد،‌ تجمیع ساختمان‌های این دانشگاه در قالب 7 پردیس بود که به عنوان اولین برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با تجمیع ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد شروع شد. بیش از 15 ساختمان این دانشگاه که در منطقه پاسداران تهران پراکنده بودند، تجمیع شدند.

کمایی در خصوص طرح تجمیع ساختمان‌های واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامي نیز گفت: طی جلساتی که با شهرداری تهران برگزار شد ساختمان‌های واحد تهران جنوب در 12.4 هکتار از اراضی سلیمانیه جنب دانشکده فنی - مهندسی این واحد تجمیع خواهد شد که قرارداد آن نزدیک یک ماه پیش امضا شد. به همین دلیل ساختمان‌های این واحد باید تخلیه شود.

وی با بیان اینکه برای تجمیع ساختمان‌های واحد تهران مرکز گزینه‌های بسیار زیادی را بررسی کردیم، افزود: بعد از بررسی گزینه‌های مختلف بنا شد ساختمان‌های واحد تهران مرکز در سایت جنگ‌افزارسازی در منطقه پیروزی جنب اتوبان امام علی تأسیس شود.

کمایی با اشاره به اینکه این سایت به مساحت 17 هکتار است، ادامه داد: بعد از توافقاتی که با وزارت دفاع صورت گرفت، این تجمیع بعد از مجوز شهرداری اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تجمیع ساختمان‌های واحد علوم پزشکی نیز اظهارکرد: یک قطعه زمین به مساحت 6 هکتار جنب واحد علوم تحقیقات که در گذشته از شهرداری خریداری شده بود،‌ به واحد علوم پزشکی اختصاص خواهد یافت تا مشکل واحدهای علوم پزشکی نظیر دندان‌پزشکی نیز حل شود.

مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه آزاد افزود: ساختمان‌های واحد تهران شمال نیز در منطقه حکیمیه تجمیع خواهد شد همچنین در ماه گذشته چند ساختمان دیگر از جمله ساختمان اداری این واحد نیز تخلیه‌ شد.

وی افزود: تا زمان احداث ساختمان مناسبی در سایت علوم تحقیقات، واحد الکترونیک این دانشگاه نیز در تعدادی از ساختمان‌های سازمان مرکزی در منطقه پاسداران مستقر شد.

کمایی با بیان‌ اینکه ساختمان‌های واحد تهران غرب نیز جنب آزادراه تهران - شمال پشت دانشگاه پلیس تأسیس می‌شوند، ادامه داد: 10 هکتار زمین از سوی مسکن شهرسازی به ما پیشنهاد شده که در مورد نحوه پرداخت مبلغ آن اختلاف نظرهایی وجود دارد اما امیداوریم حل شود.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما تبدیل به احسن کردن ساختمان‌های منطقه پاسداران است. در این راستا ساختمان‌هایی که امکان نوسازی داشته باشند، نوسازی خواهد شد و درآمد حاصل از فروش آن در بخش عمرانی صرف می‌شود.

کد خبر 291415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha