همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه درب‌های این سازمان در لحظه تحویل سال به روی مردم باز است، گفت: در دو پنجشنبه و جمعه آخر سال هماهنگی‌های لازم با راهور، مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، اورژانس و هلال احمر برای مراجعه مردم به این سازمان انجام شده است.

به گزارش ايسنا، سعید خال با بیان اینکه بهشت زهرا(س)، گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) دو پنجشنبه و جمعه آخر سال آماده حضور میلیونی شهروندان است، افزود: سازمان بهشت زهرا(س) از ماه‌ها قبل با تشکیل ستادی اقداماتی برای تسهیل رفاه شهروندان و ارائه خدمات بهتر برای حضور باشکوه در مراسم آیینی پنجشنبه و جمعه آخر سال برنامه‌ریزی کرده است و تمهیدات ویژه‌ای نیز در این راستا در نظر گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی این سازمان با ناجا گفت: 2500 نیروی پلیس در دو هفته پایانی سال در بهشت زهرا (س) حضور پیدا خواهند کرد تا راهنمایی‌ها و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه کنند.

وی آماده‌سازی فضای سبز و زیباسازی محوطه 750 هکتاری بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب را از اقدامات دیگر این سازمان برای پنجشنبه و جمعه آخر سال عنوان کرد و افزود: 100 هزار نقشه راهنما از فضای سازمان، چاپ و توزیع شده است که از مبادی ورودی شهر به بهشت زهرا (س)، اتوبون‌های منتهی به بهشت زهرا و درهای این سازمان برای تسهیل در عبو ر و مرور این شهروندان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. علاوه بر این 350 بنر اطلاع‌رسانی تعیین مسیر نیز در خروجی‌های منتهی به سازمان بهشت زهرا (س) نصب می‌شود. همچنین نقشه‌های راهنما نیز در فضای مجازی منتشر شده است تا شهروندان بتوانند قبل از ورود به بهشت زهرا (س) مسیر خود را انتخاب کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی رییس سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه در لحظه تحویل سال مراسم ویژه در کنار مزار شهدا برگزار می‌شود، گفت: با مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، اورژانس و هلال احمر هماهنگی‌های لازم برای تردد در پنجشنبه و جمعه در دو هفته آخر سال و لحظه تحویل سال انجام شده است.

وی درخصوص انجام اقدامات ویژه برای مقبره شهدا، عنوان کرد: اهدای گل و گلدان و شاخه‌های گل به خانواده‌های معظم شهدا و نصب کارت تبریک بر سر آرامگاه شهدای گمنام نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه درهای بهشت زهرا در لحظه تحویل سال به روی مردم باز است گفت: با توجه به اینکه امسال ما دو پنجشنبه و جمعه آخر سال داریم، شهروندان می‌توانند زمان خود را تقسیم کنند تا ازدحام نشود. همچنین به مردم توصیه می‌کنیم تا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و به توصیه‌های پلیس راهور عمل کنند.

وی همچنین از ایجاد غرفه‌های گل و گیاه و عرضه این محصولات در بهشت زهرا(س) با قیمت مناسب برای شهروندان خبر داد و گفت: 8 ایستگاه صلواتی در قطعات مطهر شهدا آماده حضور مردمی در بزرگ‌ترین همایش خودجوش مردمی جهان است.

خال در خاتمه به برگزاری آخرین مراسم دعای ندبه و کمیل سال در پنجشنبه و جمعه آخر به عنوان یکی دیگر از اقدامات این سازمان برای ایام نوروز اشاره کرد و افزود: برپایی سفره هفت سین قرآنی و دفاع مقدس نیز در این ایام انجام می‌شود.

کد خبر 289587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha