تحقیقات پلیس درباره مرد سابقه‌داری که به اتهام زورگیری دستگیر شده است نشان داد او علاوه بر زورگیری طی مدت کوتاهی در شهرهای مختلف کشور دست به سرقت‌های متعددی زده‌است.

اين متهم با فريب دختران جوان به آنها پيشنهاد ازدواج مي‌داد و در فرصتي مناسب خودرو و اموال با ارزش‌شان را سرقت مي‌كرد.تحقيقات پليس در اين‌باره از مدتي قبل با شكايت يك راننده نيسان وانت آغاز شد. شاكي كه به كلانتري 152 خاني‌آباد رفته بود، گفت : ساعتي قبل مردي موتورسوار در بزرگراه آزادگان با تهديد قمه وانتش را زورگيري كرده است. وي ادامه داد: بار وانتم 200دستگاه پمپ آب به ارزش 100ميليون تومان بود.

به‌دنبال اظهارات اين مرد به دستور بازپرس دادسراي ناحيه‌34 تحقيقات كارآگاهان آگاهي در اين‌باره آغاز شد. چند روز بعدمعلوم شد سارق جوان تعدادي از پمپ‌هاي مسروقه را فروخته و دوربين‌هاي مداربسته مرد مالخر تصوير او را ثبت كرده‌اند. به اين ترتيب متهم دستگير شد.

تحقيقات از او نشان داد در شهرهاي مختلف سرقت‌هاي متعددي مرتكب شده و تحت تعقيب قرار دارد. يكي از شاكيان دختر جواني بود كه چندي قبل خودرواش در كرمان سرقت شده بود. او در اين‌باره گفت: مدتي قبل افشين از من خواستگاري كرد ومن به او اعتماد كردم. چند روز بعد سراغم آمدم و گفت به‌خودروام نياز دارد، او با اين ترفند خودروي پژو206 من را گرفت و از آن موقع ديگر جواب تماس‌هايم را نداد.

علاوه بر اين دختر، متهم از چند دختر ديگر نيز در مشهد و كرمان با همين شيوه سرقت كرده بود. او حتي مدتي قبل به‌عنوان كارگر شيفت شب در هتلي در مشهد كار مي‌كرد اما بعد از سرقت اموال مسافران يكباره ناپديد شد و تحت‌تعقيب پليس قرار گرفت.متهم چند روز قبل براي تكميل تحقيقات به دادسراي ناحيه‌34 منتقل شد و به‌دست داشتن در 12فقره سرقت و زورگيري اعتراف كرد. براساس اين گزارش، متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 287968

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha