گروه شهری: اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات در حوزه شهری، ساعت 10 صبح دوشنبه 22 مرداد در فرهنگسرای هنر با حضور شهردار تهران و جمعی از اهالی مطبوعات برگزار می‌شود.

دراین مراسم ازمیان یک هزار و 182 اثر ارسالی ازسوی 324 روزنامه نگار 107 رسانه، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

 بیشترین آثار رسیده از جراید مربوط به همشهری محله با 199 اثر است. ایسنا، فارس، روزنامه همشهری،  روزنامه آینده نو و خبرگزاری جمهوری اسلامی  رتبه های بعدی را از نظر تعداد آثار شرکت داده شده در جشنواره به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته مهدی توکلیان مدیرکل روبط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به عنوان دبیر این جشنواره نیز برگزیده شده است، در این زمینه می‌گوید: شرکت کنندگان در این جشنواره در 14 رشته خبر، گزارش خبری، گزارش توصیفی، گزارش تحلیلی و تحقیقی، سرمقاله، یادداشت، گفت و گو،مقاله تخصصی، طنز، مقاله مطبوعاتی، کاریکاتور، نقد،کودک و نوجوان، گزارش تصویری و تک عکس شرکت کرده اند.

ترافیک، ساخت و ساز، بافت های فرسوده، تبلیغات شهری، هویت شهری، فرهنگ شهری و شهروندی، توسعه اخلاق، عدالت و هویت فرهنگی،نشاط و معضلات اجتماعی و نقد مدیریت شهری از مهم ترین عناوینی بودند که خبرنگاران می توانستند آثار خود را در این زمینه ها ارسال کنند ، اما به طور کلی شرکت در این جشنواره برای همه خبرنگاران بدون محدودیت موضوع با ارسال سه اثرعنوان شده بود.

درپی ارسال آثار خبرنگاران به این جشنواره ، اسامی داوران نیز اعلام شد و اساتیدی چون: احمد توکلی،یونس شکرخواه، حسین قندی،سید مسعود شجاعی طباطباعی،بهزاد بهزادی، علی اکبر قاضی ‌زاده، فریدون صدیقی، شهرام شکیبا، مجیدصدیقی، رضا معطریان، محمدمهدی فرقانی و"حسن نمک ‌دوست تهرانی به عنوان داوران چهارمین جشنواره مطبوعات شهری در دو بخش اصلی با 15 رشته و بخش جنبی با چهار رشته معرفی شدند. 

بنابراین گزارش در مراسم اختتامیه امروز قرار است ازکتاب‌های "جشنواره مطبوعات شهری" و "تا همیشه پرواز" توسط شهردار تهران رونمایی شود.

کد خبر 28767

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز