همشهری آنلاین: مرکز آموزش همشهری نشست علمی تیر ماه خود را به بررسی جنبه‌های گوناگون روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای اختصاص داده است.

تحولات عرصه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات شکل‌ها و مهارت‌های گوناگون روزنامه‌نگاری کاغذی، رادیویی، تلویزیونی، آنلاین و عکاسی خبری را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک و آن‌ها را به سوی ژورنالیسم یکپارچه چندرسانه‌ای رهنمون می‌کند.

در نشست مرکز آموزش همشهری که سه شنبه 26 تیرماه از ساعت 9 تا 12:30 در باشگاه وب‌لاگ نویسان برگزار می‌شود دکتر محمد عطاران، دکتر علی صباغیان، حسن عابدینی، برمک بهرمند، وحیدرضا نعیمی و مرتضی مجدفر نظرات خود را در باره این پدیده فراگیر که آینده روزنامه‌نگاری را رقم خواهد زد با علاقه‌مندان در میان خواهند نهاد.

بررسی زمینه‌های اجتماعی و فنی شکل‌گیری روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای، ویژگی‌ها و مختصات این نوع روزنامه‌نگاری، موردکاوی تجربه روزنامه‌نگاری چندرسانه ای، پیوند میان متن، صدا و تصویر از جمله موضوعات مطرح در این نشست هستند.

باشگاه وبلاگ‌نویسان در بزرگراه جلا‌ل‌آل‌احمد، روبه‌روی شهروند قزل‌قلعه،‌ بوستان گل‌ها واقع است.

اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی به باشگاه وبلاگ‌نویسان بیایید بهتر است با شماره تلفن‌های 88003936 و 88330066 تماس بگیرد و مسیر را جویا شوید!

کد خبر 26427

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز