سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

وقوع ۲ جنایت در پایتخت کارآگاهان جنایی را برای کشف حقیقت به تکاپو انداخت.

ساعت 21 دوشنبه از كلانتري 117 هفت‌چنار به بازپرس جنايي تهران خبر رسيد كه مردي در مغازه ميوه‌فروشي حوالي خيابان امامزاده عبدالله (ع) به قتل رسيده است. وقتي بازپرس حسين‌پور همراه با كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به محل جنايت رسيدند دقايقي از وقوع آن مي‌گذشت.

مقتول مردي 40 ساله بود كه بر اثر اصابت چاقو به گلويش جان باخته بود. تحقيق از شاهدان نشان مي داد او با ضربه چاقوي صاحب ميوه فروشي به قتل رسيده و قاتل بعد از ارتكاب جنايت به مكان نامعلومي گريخته است. در ادامه متهم كه به خانه يكي از همسايه‌هايش گريخته بود بازداشت شد و در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل اعتراف كرد.

و گفت: مقتول از دوستانم بود. او هرازگاهي به مغازه‌ام مي‌آمد و مقداري ميوه مجاني به او مي دادم، اما اين‌بار خودش سراغ ميوه‌ها رفت و مي‌خواست يك جعبه انار با خودش ببرد. او طمع كرده بود و من هم از اين كارش عصباني و با او درگير شدم و نفهميدم چطور شد كه با چاقويي كه كاهو خرد مي‌كردم ضربه‌اي به او زدم. در حالي كه بازپرس حسين‌پور هنوز مشغول تحقيق درباره اين پرونده بود اين بار افسرنگهبان كلانتري 133 شهرزيبا با وي تماس گرفت و از وقوع جنايتي ديگر خبر داد. مقتول زني سالخورده بود كه توسط پسر 50 ساله اش با ضربات مشت و لگد به قتل رسيده بود.

قاتل كه بعد از ارتكاب جنايت در آنجا منتظر پليس بود در بازجويي‌هاي اوليه به قتل مادرش اعتراف كرد. در همين حال يكي از همسايه‌هاي مقتول اطلاعات بيشتري در اختيار ماموران گذاشت و گفت: قاتل توهم داشت و پس از بازگشت از سفري كه به اوكراين داشت مي‌گفت مادرش 2 فروند هواپيماي جنگي فرستاده تا هواپيمايي كه او را از اوكراين به تهران آورده بود منفجر كنند. به‌همين دليل مادرش را كتك مي‌زد. اين بار هم با او درگير شده بود تا اينكه فهميديم با مشت و لگد مادر سالخورده‌اش را به قتل رسانده است. بر اساس اين گزارش، متهمان اين دو جنايت هم اكنون در بازداشت به‌سر مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

 

کد خبر 284871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha