کارآگاهان جنایی پایتخت به دنبال رازگشایی از قتل مردی هستند که جسدش در جاده امامزاده داود کشف شد.

حوادث

صبح ديروز به ماموران كلانتري 140 تهران خبر رسيد مردي در ابتداي جاده امامزاده داود به قتل رسيده است.  هنگامي كه ماموران به محل كشف جسد رسيدند با جنازه مردي ميانسال در حالي كه پشت فرمان وانت پيكانش قرار داشت روبه‌رو شدند. او بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود. دقايقي از كشف جنازه مي‌گذشت كه حسين‌پور، بازپرس جنايي تهران همراه با تيم بررسي صحنه جرم پليس آگاهي خود را به محل كشف جسد رساندند. بررسي مداركي كه همراه مقتول بود نشان مي‌داد او علي(42 ساله) نام دارد و شغلش انجام كارهاي تاسيساتي ساختمان است.

ضربات وارد شده به سينه و پهلوي او نشان مي داد او از سوي قاتل غافلگير شده است. طوري كه نتوانسته در برابر ضربات او هيچ واكنشي از خودش نشان دهد. از سويي معاينه‌هاي اوليه حاكي از آن بود بيشتر از 8 ساعت از قتل وي مي‌گذرد و به احتمال زياد او شامگاه شنبه به قتل رسيده است.

تحقيقات اوليه نشان مي‌دهد علي مرد آرامي بود و با هيچ كس اختلافي نداشت. دايي وي در اين‌باره به خبرنگار همشهري گفت: خواهرزاده‌ام حتي يك درگيري ساده هم با هيچ كس نداشت. وي ادامه داد: آنطور كه همسر علي مي‌گويد، شنبه‌شب يك نفر دنبال او آمد و همراه يكديگر به محلي نامعلوم رفتند. بعد از آن ديگر هيچ‌كس خواهرزاده‌ام را نديد تا اينكه صبح يكشنبه جنازه‌اش پيدا شد. او يك پسر 10 ساله دارد و حالا نمي‌دانم چه كسي مي‌خواهد جواب زن و بچه‌اش را بدهد. با انجام تحقيقات اوليه به دستور بازپرس حسين‌پور جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و هم اكنون كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دنبال شناسايي و دستگيري عامل اين جنايت هستند.

 

کد خبر 283841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha