جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

پلیس در تعقیب قاتلی ناشناس است که بعد از قتل کارگری ساختمانی جنازه او را با یک فرغون بین زباله‌ها انداخت و گریخت.

حوادث

ساعت 8صبح ديروز رهگذران خياباني فرعي در منطقه زعفرانيه با جسد مرد ناشناسي كه لاي پتو پيچيده و كنار سطل زباله رها شده بود، مواجه شدند و پليس را خبر كردند. دقايقي بعد، سعيد احمدبيگي، بازپرس جنايي پايتخت همراه با كارآگاهان در محل حاضر شدند تا درباره قتل مرد ناشناس تحقيق كنند.

جسد به مردي حدود 23ساله تعلق داشت كه به‌دليل انسداد مجاري تنفسي دچار خفگي شده و قاتل جسدش را بين پتويي آبي‌رنگ قرار داده و با چند متر شيلنگ آب دور آن را بسته بود. از طرفي يك فرغون زرد رنگ نيز كنار جسد افتاده بود. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد مقتول كارگر ساختماني است اما هويت وي براي كارآگاهان نامعلوم بود.

تحقيق از ساكنان محله نشان داد جسد از شب قبل كنار زباله‌ها رها شده اما هيچ‌كس متوجه آن نشده بود. يكي از آنها گفت: پنجشنبه شب پتويي آبي رنگ در سر كوچه ديدم اما فكر نمي‌كردم چيز مهمي باشد و اعتنايي نكردم. علاوه بر اين بررسي تصاوير ضبط شده توسط دوربين مداربسته مجتمع مسكوني كه در آن حوالي است نشان مي‌دهد يك شب قبل جسد به محل كشف منتقل شده بود. اين تصاوير مردي را نشان مي‌داد كه جسد را با كمك فرغون زرد رنگ كنار زباله‌ها منتقل و در آنجا رها كرده است. براساس اين گزارش هم‌اكنون كارآگاهان جنايي به‌دنبال يافتن ردي از عامل اين جنايت هستند.

کد خبر 286445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha