سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مردی که همسرش را قربانی خشم آنی خود کرده بود ۶ روز بعد از جنایت نزد پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد.

اولين برگ از اين پرونده جنايي روز 23دي‌ماه با كشف جسدي سوخته در حوالي شهرك گلستان تكميل شد. در اين روز به بازپرس كشيك دادسراي امور جنايي خبر رسيد چند كارگر جنازه زني جوان را كه در حال سوختن بوده ديده و آتش را خاموش كرده‌اند. هرچند ابتدا هويت مقتول مشخص نبود اما در ادامه معلوم شد جسد متعلق به زني 27ساله به نام شبنم است كه چند روز قبل خانواده‌اش ناپديد شدن او را به مأموران پايگاه دوم پليس آگاهي اطلاع داده بودند.

خانواده مقتول به پليس گفتند شوهر شبنم به نام نادر موضوع مفقود شدن او را به آنها اطلاع داده است. درحالي‌كه مأموران در حال تحقيق در اين‌باره بودند پي بردند نادر به طرز عجيبي ناپديد شده است. همين موضوع ظن كارآگاهان را نسبت به وي تقويت كرد. تجسس‌ها براي يافتن مخفيگاه او ادامه داشت تا اينكه روز يكشنبه متهم به كلانتري 134شهرك قدس رفت و خودش را تسليم كرد. او با اعتراف به جنايت گفت: شامگاه 22دي‌ماه از خانه پدر شبنم به سوي خانه خودمان حركت كرديم.

در بين راه همسرم گفت با يكي از دوستانش به نام منصوره كه در آمريكا زندگي مي‌كند تلفني صحبت كرده است. از اينكه فهميدم شبنم با منصوره صحبت كرده ناراحت شدم. چون مي‌دانستم برادر منصوره قبلا خواستگار شبنم بوده است. آنقدر عصباني بودم كه نفهميدم چه‌كار مي‌كنم. وقتي به‌خودم آمدم، همسرم به قتل رسيده بود و من جسدش را آتش‌زدم تا ردي از خودم به‌جا نگذارم. پس از آن فرار كردم و به خانه‌اي اجاره‌اي در گيلان رفتم اما عذاب وجدان باعث شد به تهران برگردم و خودم را تسليم كنم. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر از صدور قرار بازداشت موقت براي متهم خبر داد و گفت تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 284873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha