جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

پلیس آگاهی پایتخت به‌دنبال قاتلی فراری است که ۳ سال قبل در جریان نزاعی مرگبار جوانی را با ضربات چاقو به قتل رساند و گریخت.

متهم

شامگاه يازدهم خرداد‌ماه سال 90به كارآگاهان جنايي پايتخت خبر رسيد جواني 25ساله به نام محمد در پاركي در خيابان 30متري نيروي هوايي به ضرب چاقو به قتل رسيده است. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد پسر جوان بعد از درگيري با جوان ديگري به نام فرهاد درحالي‌كه مجروح و دچار خونريزي شديدي شده بود از پارك كشان‌كشان خودش را تا جلوي در خانه‌شان رسانده و در آنجا به‌دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان به تحقيق از شاهدان اين جنايت پرداختند. يكي از شاهدان به پليس گفت: اول 2جوان به نام‌هاي وحيد و سعيد در پارك با يكديگر درگير شدند اما اين درگيري چند دقيقه بيشتر طول نكشيد و بدون اتفاق خاصي تمام شد. ولي چند دقيقه بعد سعيد همراه با برادرش فرهاد به پارك برگشت. فرهاد دنبال وحيد بود و فرياد مي‌زد تا اينكه محمد خودش را به جاي وحيد معرفي كرد و درگيري بين آنها شروع شد. دعواي آنها از زمين فوتبال شروع و به داخل پارك كشيده شد و در نهايت فرهاد با چاقو ضربه‌اي به محمد زد و فرار كرد.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران مجوز انتشار تصوير بدون پوشش متهم از سوي قاضي پرونده صادر شده و شهرونداني كه اطلاعاتي از قاتل فراري دارند مي‌توانند با شماره‌هاي 51055429و 51055510تماس بگيرند.

کد خبر 287073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha