همشهری آنلاین: هیات علمی - آموزشی دانشکده دفاع ملی عمان با حضور در دانشگاه جامع امام حسین(ع) از دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه بازدید کرد.

هیات علمی دانشکده دفاع ملی عمان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیات علمی- آموزشی دانشکده دفاع ملی کشورعمان به سرپرستی 'سرلشکر سالم بن مسلم بن علی قطن' امروز(29 دی ماه) از دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) دانشگاه جامع امام حسین(ع) بازدید و با «محمد رضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) و سرتیپ دوم پاسدار« بهرام حسینی مطلق» فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) دانشگاه جامع امام حسین(ع) دیدار کردند.

دراین دیدار حسنی آهنگر تعاملات جوامع دانشگاهی کشورهای مسلمان را گام مهمی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان و تصریح کرد: جوامع دانشگاهی به عنوان جریان نخبگان کشورها می تواند با جریان سازی در قرار گرفتن تمدن اسلامی بر قله علمی جهان نقش تعیین کننده ای را ایفا کنند.

در ادامه این دیدار سردار حسینی مطلق با معرفی دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه به بیان ماموریت ها و چشم انداز این دانشکده پرداخت و اظهار داشت: دانشکده علوم دفاعی(دافوس) سپاه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دکترین راهبردی و عملیاتی سپاه حوادث منطقه و جهان را رصد کرده و بر غنای محتوای دروس آموزشی خود می افزاید.

سرلشکر «سالم بن مسلم بن علی قطن» نیز با بیان اینکه سفر به ایران دستاوردهای زیادی را برای ما به همراه داشت از دانشگاه امام حسین(ع) سپاه به عنوان یک شهر علمی یاد کرد و افزود: در جریان این سفر با مولفه ها و عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران آشنا شدیم که از آن به عنوان مرجع دانشکده دفاع ملی عمان استفاده می کنیم.

هیات علمی- آموزشی دانشکده دفاع ملی عمان در پایان این دیدار با حضور در یکی از کلاسهای دوره کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت دفاعی از نزدیک با روند تدریس و آموزش این دانشکده آشنا شد.

کد خبر 284695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha