همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: پاسداران اهل قلم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با تمام امکانات و وجودشان در این عرصه که نیاز انقلاب اسلامی است، باید به دشمن هجمه کرده و با او مقابله کنند.

آسودی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی آسودی» در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: پاسداران اهل قلم با توجه به هجمه ای که اکنون متوجه انقلاب اسلامی ایران است، با فتنه گران داخلی و خارجی که به دنبال انحراف این انقلاب هستند با استفاده از قلم و فکرشان مقابله کنند.

وی درباره دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه گفت: تاکنون سه هزار نفر از پاسدارن اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده اند؛ به نحوی که در این دوره از آیین انتخاب کتاب سال سپاه 302 نفر از پاسداران اهل قلم در هشت گروه آثار خود را که شامل 445 عنوان کتاب بود، ارسال کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از مجموع 445 عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه دهمین دوره کتاب سال سپاه 436 عنوان تالیفی و 9 عنوان ترجمه ای است.

سردار آسودی با بیان اینکه در دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه دانشگاه های افسری و جامع امام حسین(ع) بقیة الله(عج) و پژوهشگاه امام صادق(ع) مشارکت داشتند، یادآور شد: دانشگاه امام حسین(ع) بیشترین آثار این دوره از انتخاب کتاب سال سپاه را داوری کرده و بعد از آن دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله با داوری کتاب های پزشکی، و پژوهشگاه امام صادق(ع) با بررسی کتاب های فرهنگی و اعتقادی، دبیرخانه انتخاب کتاب سال سپاه را یاری کردند.

کد خبر 284566

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha