همشهری آنلاین: نماینده تهران در مجلس گفت: از آنجا که فتنه‌گران قانون‌شکنی‌های فراوان داشتند، طبیعی است که آنها قابل بخشش نیستند و جای تعجب است که بعضی برای مطرح کردن خود یا رضایت بیگانگان هنوز از آنها حمایت می‌کنند.

فارس نوشت: علیرضا مرندی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر یکشنبه 21 دي ماه در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: انتظار امت شهیدپرور و انقلابی ایران این است که دولت و همه نهادهای ذیربط هر چه سریع‌تر به دستورات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به صورت شفاف عمل کنند.

نماینده تهران افزود: همگان شاهد هستند که رهبری عظیم‌الشأن سال‌هاست تلاش می‌کنند که با درایت منحصر به فرد، منطقه و کشور را از خطر تکفیری‌ها در امان نگه دارند، اما متاسفانه عده‌ای معاند و یا کج فهم تلاش در نادیده گرفتن یا خنثی کردن این تدابیر کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: در حالی که ملت و دولت سوریه در طول جنگ 8 ساله در کنار ما ماندند و از ما حمایت کردند، در حالی که زنان لبنانی بعضا طلاهای خود را در پشتیبانی از دفاع مقدس به فروش رسانده و مردانی از آنها در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند، متأسفانه برخی افراد ناآگاه و اغتشاش گر و یا مزدور در جریان فتنه 88 علیه غزه و لبنان شعار دادند یا علیه رئیس جمهور قانونی و مورد حمایت مردم سوریه طومار امضا کردند و عملا تکفیری‌ها را آزادیخواه خواندند و از آنها در مقابل رئیس جمهور سوریه حمایت کردند.

وی تصریح کرد: باز هم با لطف خداوند منان و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری تلاش فتنه‌گران که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند به شکست انجامید البته عده‌ای ناآگاهانه وارد صحنه شدند و آنگاه که متوجه عناد سران و سردمداری و دخالت خارجی‌ها شدند، به سرعت راه خود را جدا کردند، اما فتنه‌گران اصلی و اطرافیان معدود آنها نه تنها توبه نکردند و از اغتشاش‌گران و حمایت‌های خارجی و برنامه‌های ضدمذهبی و ضدامنیتی تبری نجستند، بلکه کینه‌توزی را علیه نظام و ملت ادامه دادند.

مرندی تأکید کرد: حال با توجه به اینکه رئیس جمهور پیوسته در نطق روز جمعه بر تمکین بر قانون تأکید داشته و دارند از آنجا که فتنه‌گران قانون‌شکنی‌های فراوان داشتند طبیعی است که آنها قابل بخشش نیستند و جای تعجب است که بعضی برای مطرح کردن خود یا رضایت بیگانگان هنوز از آنها حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز با لطف و کرم الهی و تدبیر رهبر معظم انقلاب ایران تنها کشور منطقه است که نه تنها خود در امنیت کامل به سر می‌برد، بلکه برای تأمین امنیت سایر کشورهای منطقه و حمایت از مردم مظلوم نیز، نقش‌آفرین است.

مرندی با بیان اینکه ملت ایران از مبارزه با ظلم و استکبار دست برنداشته و با وجود انواع زورگویی‌ها مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند، یادآور شد: این‌ تلاش‌ها منجر به کسب عزت برای جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران شده و توفیقاتی بسیاری را در راهپیمایی وحدت بخش اربعین حسینی به وجود آورده است.

کد خبر 283831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha