یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

پلیس به‌دنبال دستگیری عاملان قتل جوانی است که به طرز مرموزی در پارکی واقع در غرب پایتخت به قتل رسیده است.

مقتول

غروب روز پنجشنبه گذشته پيكر نيمه جان جواني به نام ايرج به بيمارستاني در غرب تهران منتقل شد. او دقايقي قبل به‌دليل اصابت ضربه چاقو به سرش به‌شدت مجروح و دچار خونريزي شــده بود. همزمان با تلاش پزشكان براي نجات اين جوان 19ساله اين ماجرا به كلانتري 138نيز گزارش شد.

در تحقيقات اوليه معلوم شد افراد ناشناس درحالي‌كه ايرج در پارك نشسته بود به او هجوم برده و او را مجروح كرده‌اند. با گذشت 2روز از اين حادثه ايرج روي تخت بيمارستان جان خود را از دست داد. به اين ترتيب تحقيقات پليس و بازپرس جنايي براي كشف راز جنايت شروع شد. در همين حال پدر مقتول صبح ديروز وقتي در برابر مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي قرار گرفت جزئيات تازه تري از اين جنايت را برملا كرد.

او گفت: پسرم دانشجوي رشته گرافيك بود. او روز حادثه به پارك نزديك خانه مان رفته بود. چند ساعت از رفتنش گذشته بود كه يكي از دوستانش تماس گرفت و گفت او مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. در آنجا بود كه فهميديم چه بلايي سرش آمده است. دختري كه در پارك اين حادثه را ديده بود گفت 2مرد جوان سراغش رفتند و بدون هيچ مقدمه‌اي با او درگير شدند و با چاقو به سرش ضربه زدند. اين مرد در ادامه 3نفر را به‌عنوان مظنونان به قتل معرفي كرد و خواستار دستگيري آنها شد.با ثبت اظهارات پدر مقتول، بازپرس مديرروستا دستور داد جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شود و از سوي ديگر به كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ماموريت داد با تحقيق درباره اين جنايت عاملان آن را بازداشت كنند.

کد خبر 283106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha