سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت برای رازگشایی از قتل مردی که جسدش در رودخانه‌ای واقع در رباط کریم کشف شده بود به دستگیری همسر وی و مردی غریبه منجر شد.

روز هفتم تيرماه امسال زني نزد پليس رفت و گفت كه شوهر 41 ساله‌اش به نام داوود ناپديد شده است. به‌دنبال اظهارات اين زن مشخصات شوهرش در فهرست افراد فقداني ثبت و تلاش‌ها براي يافتن وي آغاز شد. 3‌ماه از ناپديد شدن داوود گذشته بود كه به پليس رباط كريم خبر رسيد جنازه او در رودخانه‌اي كشف شده است.

به اين ترتيب با دستور جمشيدي، بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران،ماموران پليس آگاهي تحقيقات خود را براي رازگشايي از اين جنايت آغاز كردند. كارآگاهان در بررسي‌هاي اوليه به همسر وي به نام سميه مظنون شدند. او با مردي غريبه به نام كاوه در ارتباط بود و ممكن بود همين ارتباط پنهاني دليل وقوع جنايت باشد.

با چنين فرضيه‌اي روز دوشنبه مأموران پليس آگاهي 2 متهم را دستگير كردند.آنها ساعتي بعد از دستگيري جزئيات جنايت را بازگو كردند. كاوه گفت: من از مدتي قبل به‌طور پنهاني با همسر مقتول در ارتباط بودم تا اينكه تصميم گرفتم داوود را به قتل برسانم. وقتي اين موضوع را با سميه در ميان گذاشتم او هم موافقت كرد.

به اين ترتيب يك شب درحالي‌كه داوود خواب بود با همدستي همسرش، بالاي سر او رفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. سپس جسدش را داخل خودروي پرايدش قرار دادم و به رباط كريم بردم و چند روز بعد نيز خودرواش را به آتش كشيدم. سميه نيز در جريان بازجويي‌ها دست داشتن در قتل شوهرش را پذيرفت و اظهارات همدستش را تأييد كرد.

کد خبر 283357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha