«قاتل گوش بر» که به اتهام ۳ فقره قتل عمدی در بازداشت به سر می‌برد صحنه جنایت‌ها را بازسازی کرد و جزئیات آنها را در برابر کارآگاهان جنایی شرح داد.

اين متهم 23ساله كه مجيد نام دارد و به‌دليل بريدن گوش‌هاي يكي از قربانيانش به «قاتل گوش‌بر» مشهور شده است اواخر آذرماه به اتهام دست داشتن در قتل يكي از دوستانش به نام احسان بازداشت شد. او در جريان تحقيقات مقدماتي به قتل احسان اعتراف كرد و گفت به‌دليل طلب 600هزار توماني كه از او داشت جانش را گرفته است اما اين تازه شروع اعترافات تكان‌دهنده او بود چرا كه ادامه بازجويي‌ها از مجيد نشان داد او 2روز قبل از دستگيري دختري به نام معصومه را نيز به‌طرز فجيعي به قتل رسانده و گوش‌هايش را بريده است.

او در اعترافاتش گفت: من با معصومه به دور از چشم همسرم ارتباط داشتم تا اينكه همسرم از اين ماجرا باخبر شد و قهر كرد. من هرچه تلاش كردم نتوانستم او را براي برگشتن به خانه قانع كنم تا اينكه او گفت اگر مي‌خواهي برگردم گوش‌هاي معصومه را برايم بياور. من هم معصومه را به‌قتل رساندم و گوش هايش را بريدم اما دستگير شدم.به‌دنبال اعترافات متهم، همسر او نيز بازداشت شد اما همدستي با شوهرش را انكار كرد اما در اظهاراتش از جنايتي ديگر پرده برداشت. او گفت: مدتي قبل همسرم با وسايل شخصي يكي از دوستانش به خانه آمد و گفت با دوستش شوخي كرده و وسايلش را برداشته است اما چند روز بعد اعلاميه ترحيم دوستش را در محله ديدم. مجيد گفت زورگيران دوستش را به قتل رسانده‌اند اما من حتم دارم شوهرم او را كشته است.

وقتي مجيد فهميد همسرش اسرار سومين جنايت را نيز بازگو كرده است لب به اعتراف گشود و در برابر بستان‌زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي جزئيات 3جنايت را بازگو كرد. او چند روز قبل با تكميل تحقيقات در حضور كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي صحنه جنايت را بازسازي كرد و جزئيات بيشتري از جنايت‌هاي هولناكش را شرح داد. او گفت: من قصدي براي كشتن آنها نداشتم و خودشان باعث شدند دست به اين كار بزنم. براساس اين گزارش، هم‌اكنون قاتل گوش بر در بازداشت به سر مي‌برد و قرار است به‌زودي پرونده‌اش با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شود.

کد خبر 283711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha