زوج جوان وقتی برای ورزش به پارک نهج البلاغه رفته بودند گرفتار سارقان شدند و مرد جوان جلوی چشمان نامزدش با ضربات چاقوی سارقان خشن به قتل رسید.

چاقو قمه ضارب

همشهری آنلاین، حوادث: شامگاه یکشنبه به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در پارک نهج البلاغه بر اثر اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده است. نامزد این مرد نیز که در محل حادثه حضور داشت از ناحیه سر آسیب دیده و روانه بیمارستان شده بود.

با حضور تیم جنایی در پارک، تحقیقات آغاز شد. شاهدان می‌گفتند زن و مرد جوان در پارک در حال ورزش بودند که ناگهان ۴ پسر جوان با انگیزه سرقت به سمت آنها رفتند.

سارقان قصد سرقت اموال این زوج را داشتند که با آنها درگیر شدند و با چاقو به جان مرد جوان افتادند و گوشی موبایلش را سرقت کردند. آنها سپس زن جوان را که می‌خواست همسرش را از دست مهاجمان نجات دهد هل دادند که سرش با زمین اصابت کرد و از حال رفت.

به گفته شاهدان، پس از این حادثه مهاجمان پا به فرار گذاشتند و آنها با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و زوج جوان به بیمارستان انتقال یافتند.

در این حادثه هرچند مرد جوان به کام مرگ رفت اما نامزد وی جان سالم به در برد و تحت درمان قرار گرفت. در همین حال، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری مهاجمان جنایتکار آغاز شده است.

کد خبر 818817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    13 0
    دستگیری بدون مجازات اعدام این هیچی ندارها چه فایده ای دارد؟
  • ناشناس IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    12 0
    واقعا با این قوانین غیر بازدارنده دیگه تو این مملکت امنیتی وجود ندارد.خدا لعنت کند....