همشهری آنلاین: آندرانیک تیموریان بالاخره از تیم فوتبال استقلال جدا شد، آنهم با بخشش طلب یک میلیارد و دویست میلیونی‌اش، تا به احتمال فراوان طی ۲۴ ساعت آینده با تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد ببندد.

تیموریان

به گزارش مهر، در حالیکه تیم ملی ایران صبح چهارشنبه ( 3 دي) و بعد از برگزاری اردوی آماده‌سازی در آفریقای جنوبی، از ژوهانسبورگ به تهران رسید، پرونده نقل و انتقالات ملی‌پوشان ورق خورد و از جمله آندرانیک تیموریان مطالبات خود از باشگاه استقلال را بخشید تا برگه فسخ قراردادش را تا امروز عصر گرفته و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

پیش از این هم اعلام کرشده بود كه نزدیکترین گزینه به آندرانیک تیموریان باشگاه تراکتورسازی تبریز است که در این رابطه مسئولان این باشگاه بلیت سفر به تبریز این بازیکن در ساعت 19:30 دقیقه را گرفته بودند اما به دلیل مشکلات شخصی، این هافبک ملی‌پوش امروز به تبریز نرفته و سفرش با تاخیری چند ساعته انجام می‌شود.

این احتمال هم وجود دارد با توجه به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی در تهران، رسول خطیبی در پایتخت جلسه‌ای با این بازیکن برگزار کرده تا در صورت توافق نهایی، قرارداد بین این هافبک ملی‌پوش و باشگاه تراکتورسازی منعقد شود.

همچنین در مورد جلسه استقلالی‌ها با آندرانیک تیموریان، نکته جالب این بوده که از این بازیکن خواسته شده است اگر برگه فسخ قراردادش صادر شد، به پرسپولیس نرود و آندو هم در پاسخ به درخواست آنها اعلام کرده است بحث‌هایی در این رابطه بوده اما به پرسپولیس نخواهد رفت.

کد خبر 281922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha