همشهری آنلاین: دو بازیکن ملی پوش استقلال که به خاطر مطالباتشان حرف از جدایی زده‌اند، قصد دارند در صورتی که با مسئولان این باشگاه در مورد مبلغ قرارداد به توافق نرسیدند اسناد و مدارکی را افشا کنند.

تیموریان بیگ‌زاده

به گزارش مهر، طولانی شدن ماجرای جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال و البته اضافه شدن بیک زاده و شاید فخرالدینی به جمع جدایی خواهان از این باشگاه این پرسش را پیش می‌آورد که ماجرا چگونه است که تکلیف این سه بازیکن به ویژه تیموریان (که اعلام کرد مذاکرات را به بعد از اردوی تیم ملی موکول می‌کند) و بیک زاده‌ای که این آخری در فرودگاه اهواز و پس از جرو بحث با سرمربی تیم اعلام کرد که در استقلال نمی‌ماند به کجا می کشد؟

خبرها حکایت از آن دارد که باشگاه استقلال به آنها اعلام کرده جدایی‌شان در صورت تایید سرمربی تیم به شرط بخشیدن طلب‌شان از استقلال خواهد بود اما پرسش اینجاست که طلب این بازیکنان چقدر است؟

طبق آنچه در قرارداد چهار برگی و رسمی نوشته شده قرارداد تیموریان و بیک‌زاده یک میلیارد بوده که به ترتیب اولی ششصد میلیون و دومی تاکنون پانصد میلیون تومان دستمزد گرفته‌‎اند اما تیموریان از سال قبل چهارصد میلیون و بیک‌زاده سیصد میلیون طلب داشته‌اند و البته این دو مدعی‌اند که قرارداد‌هایشان آن نیست که برای وزارت ورزش و البته سازمان لیگ ثبت و ارسال شده بلکه قرارداد تیموریان در حدود دو میلیارد تومان است و قرارداد بیک‌زاده یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان که البته متمم قراردادهایشان در دست خودشان نیست.

با این حساب اختلاف حساب‌ها می‌شود اینکه تیموریان معتقد است از دو میلیارد قراردادش تنها دویست میلیون گرفته(چهارصد میلیون متعلق به سال گذشته بوده است) و بیک‌زاده هم معتقد است از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانش تاکنون دویست میلیون را دریافت کرده است! با توجه به اصرار استقلال به بخشیدن طلب‌ها و اصرار تیموریان و بیک‌زاده بر جدایی، احتمال این می‌رود که این ماجرا به کمیته انضباطی بکشد و قوانین خاص نقل و انتقالات!

یکی از قوانین می‌گوید اگر بازیکن کمتر از سی درصد قراردادش را گرفته باشد می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و به رضایت‌نامه نیازی ندارد، اما موضوع این است که اگر کار به شکایت بکشد سازمان لیگ تنها قرارداد چهار برگی را قبول دارد و به این ترتیب تنها اگر این سازمان و آن کمیته انضباطی بپذیرد که بخشی از دریافتی‌های تیموریان یا بیک زاده متعلق است به طلب سال قبل تیموریان و بیک‌زاده می‌توانند بدون رضایت‌نامه جدا شوند و اگر نپذیرد کار کاملا گره می‌خورد.

البته تیموریان و بیک‌زاده هم به نظر می‌رسد مدارکی برای اثبات مبلغ واقعی قرارداد خود دارند که طبق اخبار واصله شاید آنها را به وزارت ورزش و کمیته انضباطی بدهند. باید دید کار به شکایت می‌کشد؟ یا اینکه طرفین به نحوی با یکدیگر کنار می‌آیند؟ شاید هم با احتساب طلبکاری زیادی که این دو دارند از استقلال نروند و جا برای خرید بازیکن توسط این باشگاه محدود شود.

البته از آنجا که این دو روی هم 2/5 میلیارد تومان از استقلال طلب دارند بعید است که آن را ببخشند و بروند.

کد خبر 281009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha