همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه آندرانیک تیموریان می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود، تاکید کرد: ناز هیچ بازیکنی را برای ماندن در استقلال نمی‌کشیم و بازیکنی می‌خواهیم که با تمام وجود در خدمت استقلال باشد.

افشارزاده

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قبول دارم در چند بازی گذشته نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در عین حال معتقدم مطمئنا استقلال در نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب بهتری را به نمایش خواهد گذاشت و باعث رضایت هر چه بیشتر طرفداران خواهد شد. به احتمال فراوان در کیش یا ترکیه اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا تیم با شرایط روحی و بدنی خوبی در ادامه لیگ برتر حضور یابد.

مدیر عامل استقلال درباره میزان رضایتش از عملکرد امیر قلعه نویی با توجه به انتقادات طرفداران از نحوه بازی استقلال گفت: به نظر من قلعه نویی عملکرد خوبی داشته است اما به هر شکل در فوتبال ممکن است در یک لحظه نتیجه از دست برود. قطعا با قدرت از او حمایت می‌کنیم و معتقدیم تیم استقلال در ادامه عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. ما طرفداران را درک می‌کنیم اما از سوی دیگر حاضر نیستیم به هیچ کدام از بازیکنانمان از سوی برخی از هواداران توهین شود. نباید فضای ورزش را با برخی بی‌احترامی‌ها آلوده کنیم.

وی در ادامه درباره درخواست آندرانیک تیموریان برای جدایی از جمع آبی پوشان تهرانی گفت: علاقمندیم تیموریان در صورتی که دوست داشته باشد در استقلال به کار خود ادامه دهد. اما اگر نمی‌خواهد می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود. آمادگی داریم با هر تیمی که خواهان جذب تیموریان است همکاری کنیم و رضایتنامه او را صادر کنیم. ما هیچ بازیکنی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم و ناز هیچ بازیکنی را هم نمی‌کشیم. بازیکنی می‌خواهیم که با تمام وجود دوست داشته باشد در استقلال بماند. البته از تمامی بازیکنان استقلال که با وجود همه نداری‌هایمان با شرایط ما ساختند و اعتراضی نکردند تشکر می‌کنم.

افشارزاده در پایان اظهار کرد: امیدوارم استقلال به روزهای اوج خود بازگردد و در نیم فصل دوم نتایج گذشته را جبران کند و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. ما هنوز هم امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی داریم چرا که معتقدم چیزی را از دست نداده‌ایم. هنوز فرصت زیادی داریم تا بتوانیم به صدر جدول بازگردیم. هواداران مطمئن باشند در نیم فصل دوم استقلال متفاوتی را خواهند دید.

کد خبر 281763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha