همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که موضوع اصلی جلسه با امیر رضا خادم، بررسی اوضاع نامساعد مالی باشگاه بود زیرا ما نیازمند پول هستیم.

بهرام افشارزاده

به گزارش ایرنا، بهرام افشارزاده در مورد جزییات این نشست با نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی سازی باشگاههای استقلال و پرسپولیس افزود: در این جلسه روند خصوصی سازی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت اما موضوع اصلی در مورد اوضاع نامساعد مالی باشگاه بود.

افشارزاده گفت: البته از خود لیگ آن طورکه باید انتظار می‌رفت نتوانستیم رقمی دریافت کنیم . همچنین مساله پرداخت نشدن پول از سوی حامی مالی و صدا و سیما از پخش فوتبال نیز مزید بر علت شده است.

وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر دیدارهای مهمی پیش رو داریم از این رو نیازمند پول هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که چه مبلغی باید به استقلال پرداخت می‌شده است؟ گفت: قرار بود هیات مدیره 5 میلیارد تومان، سازمان لیگ 10 میلیارد و حامی مالی 20 میلیارد تومان پرداخت کند که متاسفانه از سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان را پیشاپیش هزینه کرده بودند و در حال حاضر 10 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در عین حال گفت: قرار است با اعضای هیات مدیره برای رفع این مساله نشستی را برگزار کنیم. همچنین نشستی هم با  وزیر ورزش و جوانان در این زمینه خواهیم داشت.

افشارزاده وضعیت تیم استقلال را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و تنها موردی که ممکن است بر این روند اثر منفی بگذارد مسایل مالی است. اگر مشکلات رفع نشود اثرات منفی خود را برروی دیدارهای آینده تیم خواهد گذاشت.

وی در مورد روند خصوصی سازی باشگاه استقلال نیز گفت: ما هیچ مشکلی برای خصوصی سازی نداریم و آمادگی کامل برای محقق کردن این موضوع داریم.

به گفته افشار زاده سازمان بازرسی هم در حال بررسی اسناد و مدارک برای تسریع روند خصوصی سازی است.

کد خبر 286235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha