همشهری آنلاین: در صورتیکه استقلالی‌ها به سفر آمریکا نروند باید ۴۰۰ هزار دلار جریمه پرداخت کنند. این درحالی است که بین سرمربی و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه بر سر زمان سفر اختلافاتی بوجود آمده است.

استقلال

به گزارش مهر، ماجرای سفر استقلال به آمریکا و اعلام جریمه ۴۰۰ هزار دلاری در صورت عدم سفر به این کشور از سوی شرکت واسطه وارد مرحله جدیدتری شده است و به نظر می رسد با توجه به جریمه ای که وجود دارد، این سفر انجام خواهد شد.

در شرایطی که مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند سفر به آمریکا منتفی شده است اما از آنجایی که در صورت نرفتن آبی‌ها به این سفر باید ۴۰۰ هزار دلار جریمه پرداخت کنند، تلاش برای انجام سفر به آمریکا با جدیت بیشتری نسبت به قبل آغاز شده است.

در این میان اختلافی بین امیر قلعه‌نویی سرمربی و پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال بر سر زمان انجام این سفر بوجود آمده که به نظر می‌رسد کار را کمی پیچیده کرده است.

نظر توفیقی این است که استقلال اوایل سال آینده و در تعطیلات نوروزی به آمریکا سفر کند اما امیر قلعه‌نویی اصرار دارد که این تیم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به آمریکا برود. این در حالی است که در تعطیلات نیم فصل استقلال بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار ندارد و از آن سو در تعطیلات نوروز هم درگیر مسابقات لیگ برتر است و نمی‌تواند دیدارهایش را عقب بیندازد.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خاطر پیش‌نویسی که امضا شده است، این باشگاه ناگزیر به انجام این سفر است چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد آنگاه مجبور خواهند بود جریمه ۴۰۰ هزار دلاری را که بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود را پرداخت کنند.

در این میان قرار است امیر قلعه‌نویی به عنوان نفر اول فنی تیم در مورد زمان سفر تیم به آمریکا تصمیم‌گیری کند. 

کد خبر 277467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha