تازه‌ترین تحقیقات درباره پرونده قاتل مخوف پایتخت که تاکنون به قتل ۳ نفر اعتراف کرده است نشان می‌دهد او قصد داشت پدرزن و برادر زنش را نیز به قتل برساند تا اموال آنها را تصاحب کند.

متهم

اين متهم كه مجيد (23ساله) نام دارد هفته گذشته به اتهام قتل يك راننده آژانس بازداشت شد. او در اعترافات اوليه‌اش گفت كه چون با راننده آژانس اختلاف مالي 600هزار توماني داشت او را در اطراف بزرگراه آزادگان به قتل رسانده است. در شرايطي كه تحقيقات از اين جوان ادامه دارد راز جنايت ديگري نيز برملا شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او روز قبل از دستگيري نيز دختر جواني را در حوالي مركز شماره‌گذاري خودرو در حوالي بزرگراه آزادگان به طرز فجيعي به قتل رسانده است.

او گفت: از مدتي قبل با دختري جوان آشنا شده بودم اما نمي‌خواستم به ارتباطم با او ادامه دهم ولي او با همسرم تماس گرفت و همه‌‌چيز را تعريف كرد. اين كارش باعث شد همسرم از خانه قهر كند. او گفت هر وقت دختر جوان را كنار بگذارم به خانه برمي‌گردد. به همين دليل دختر جوان را به قتل رساندم و گوش‌هايش را جدا كردم تا آنها را براي همسرم ببرم تا او به خانه برگردد.

در شرايطي كه تحقيقات از مجيد براي كشف جزئيات بيشتر از اين‌دو جنايت ادامه داشت مأموران همسر وي را نيز بازداشت كردند. اين زن همدستي با شوهرش را انكار كرد و گفت از اين دو جنايت اطلاعي ندارد اما حدس مي‌زند كه شوهرش فرد ديگري را هم به قتل رسانده است. وي ادامه داد: شوهرم مدتي وسايل شخصي مثل موبايل، باند پخش صوت خودرو، كيف جيبي و... مردي را با خودش به خانه آورد و گفت اين وسايل براي يكي از دوستانش است و مي‌خواهد با او شوخي كند اما چند روز بعد در كوچه اعلاميه ترحيم همان دوستش را ديدم و معلوم شد او به قتل رسيده است. حالا مطمئنم كه شوهرم آن پسر جوان را به قتل رسانده است. هرچند وقوع سومين قتل در حد يك فرضيه بود اما يك روز بعد وقتي قاتل مخوف تحت بازجويي قرار گرفت در كمال خونسردي به سومين جنايت نيز اعتراف كرد و گفت چون با دوستش بر سر باند پخش صوت خودرو دچار اختلاف شده بود او را به قتل رسانده است.

با ادامه تحقيقات درباره اين پرونده هر روز جزئيات تازه تري از جنايت‌هاي مرد جوان فاش مي‌شد تا اينكه در تازه‌ترين بررسي‌ها معلوم شد او قصدداشته پدرزن و برادرزنش را نيز به قتل برساند. همسر او در تازه‌ترين بازجويي‌ها گفت: مدتي قبل پدرم به سفره‌خانه‌اي كه پاتوق مجيد بود رفت و از دوستان او شنيد كه مجيد يك نفر را كشته و مي‌خواهد اعضاي خانواده همسرش را بكشد. مجيد گفته بود كه مي‌خواهم پدرزنم را بكشم تا مادرزنم دق كند و از غصه بميرد و در ادامه برادرزنم را هم به قتل برسانم تا همه اموال آنها به همسرم برسد و از اين طريق دارايي‌شان را صاحب شوم.

اين اظهارات نشان مي‌دهد اين قاتل مخوف نقشه 2جنايت ديگر را نيز در سر داشته اما دستگيري‌اش موجب شد در اجراي آنها ناكام بماند.براساس اين گزارش هم‌اكنون اين متهم و همسرش در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات از آنها براي افشاي ساير جرائم احتمالي‌شان ادامه دارد.

کد خبر 281801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha