بازپرس دادسرای امور جنایی تهران بعد از ۵‌ ماه تحقیق درخصوص پرونده‌ای که در آن زنی با همدستی ۲ دخترش، پدر خانواده را به قتل رسانده بود، آنها را مجرم شناخت.

راز اين جنايت هولناك 23تيرماه امسال با تماسي تلفني برملا شد. در اين روز پسر جواني با پليس تماس گرفت و گفت زن عمو و دخترعموهايش، عموي او را در خانه به قتل رسانده‌اند. او گفت: ساعتي قبل يكي از دختر عموهايم تماس گرفت و گفت يك روز قبل با همدستي مادر و خواهرش، پدرش را به قتل رسانده است. ابتدا فكر مي‌كردم او شوخي مي‌كند اما حرف‌هايش كاملا جدي بود.

به‌دنبال اين خبر گروهي از مأموران كلانتري 108نواب خود را به محل حادثه رساندند و با جسد مثله شده پدر خانواده روبه‌رو شدند. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود يك روز از قتل اين مرد مي‌گذرد و عاملان اين جنايت كه همسر و 2دختر 17و 24ساله او هستند براي جلوي‌گيري از انتشار بوي تعفن اسپند دود كرده‌اند.

لحظاتي از برملا شدن اين جنايت مي‌گذشت كه حسين‌پور، بازپرس كشيك دادسراي امور جنايي خود را به محل حادثه رساند و بازجويي از متهمان را آغاز كرد. دختر بزرگ خانواده در اين‌باره گفت: سناريوي قتل پدرم را از چند‌ماه قبل طراحي كردم و آن را با مادر و خواهرم در ميان گذاشتم. پدرم با ما بدرفتاري مي‌كرد و كتك‌مان مي‌زد. به همين دليل شب حادثه تصميم گرفتيم نقشه‌اي را كه كشيده بوديم اجرا كنيم. ابتدا به او آبميوه مسموم خورانديم و بي‌هوش شد. سپس او را خفه و جسدش را مثله كرديم. قرار بود درباره كاري كه انجام داده‌ايم با هيچ‌كس حرفي نزنيم اما يك روز بعد وقتي مي‌خواستيم جسد را از خانه بيرون ببريم فهميدم خواهرم اين ماجرا را براي پسرعمويم بازگو كرده است.

همسر مقتول نيز در اعترافاتش دست داشتن در اين جنايت را پذيرفت و در ادامه نوبت به دختر كوچك‌تر خانواده رسيد تا ماجرا را توضيح دهد. او گفت: من در ماجراي قتل پدرم نقشي نداشتم. وقتي فهميدم مادر و خواهرم مرتكب قتل شده‌اند، ترس و وحشت به سراغم آمد. به همين دليل با پسرعمويم تماس گرفتم و همه‌‌چيز را برايش بازگو كردم.

اينها پايان تحقيقات نبود؛ چرا كه بازپرس پرونده تجسس‌هاي خود را براي برملا شدن زواياي پنهان اين جنايت ادامه داد تا اينكه سرانجام بعد از گذشت 5ماه، با تكميل تحقيقات براي 3متهم قرار مجرميت صادر كرد. براساس اين گزارش قرار است با صدور كيفرخواست براي متهمان، پرونده اين جنايت به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شود تا اين زن و 2دخترش محاكمه شوند.

کد خبر 280901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha