همشهری آنلاین: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵+۱ باید در چارچوب مصالح نظام و اهداف و ارمان های انقلاب ادامه یابد.

مسعود جزایری

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'مسعود جزایری' روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم کنگره شهدای دانشجوی استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: در عین حالی که باید تلاش کنیم مذاکرات به بهترین وجه ممکن در چارچوب مصالح و منافع ملی نظام انجام شود، نباید امید زیادی نیز به سرانجام مطلوب این مذاکرات داشته باشیم.

وی با اشاره به نتایج و دستاوردهای مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: به نظر می رسد این مذاکرات با ابهاماتی روبروست و احتمالا آثار مثبت قابل توجه ای از مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 حاصل نخواهد شد.

سردار جزایری ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای غربی تمایل ندارند که ایران اسلامی از حقوق مسلم و بین المللی خود برخوردار شود که در این زمینه باید به گونه ای اقدام کنیم که علاوه بر رفع این مشکلات، حقوق کشور نیز حفظ و تامین شود.

وی افزود:برخی از کشورهای غربی تلاش می کنند که مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله مسایل اقتصادی شوند.

نخستین کنگره شهدای دانشجوی استان تهران با حضور جمعی از مسوولان لشگری و کشوری، دانشجویان و اساتید دانشگاهها و خانواده معظم شهدا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر 281390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha