همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه جنگ نرم با اشاره به وعده‌های دروغین آمریکایی‌ها در قبال ایران تاکید کرد: شیطان وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند و هر آنچه شیطان بزرگ وعده داده است در عمل پوچ بوده است.

سید مسعود جزایری

به گزارش تسنیم،سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم در نشست شورای این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: عمده‌ مشکلات جهان اسلام ناشی از عملکرد استکباری و زیاده خواهانه قدرت‌های سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکا است و مصائبی که از ناحیه آنها گریبان‌گیر کشورهای اسلامی شده، به حدی است که کمترین اعتمادی به آمریکایی‌ها نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: در جریان مذاکرات الجزایر مربوط به جاسوس خانه آمریکا در تهران، آمریکایی‌ها رسماً و صراحتاً تعهد کردند در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت نکنند در حالی که طی مدت سی و چند سال اخیر ملت ما حتی یک روز را بدون مزاحمت آنها سپری نکرده‌اند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه هر آنچه آمریکا - شیطان بزرگ - وعده داده است در عمل پوچ بوده است، تصریح کرد: بدیهی است از این پس نیز ما کمترین اعتمادی به وعده‌های این رژیم سلطه‌گر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم گفت: اکنون آمریکا وارد بزرگترین جنگ تاریخ با جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب در عرصه‌ی جنگ نرم و هجوم فرهنگی شده است و اصلی‌ترین وظیفه مدافعان انقلاب اسلامی و آحاد مسلمانان بصیر و آزاده و ملت بزرگ ایران مقابله با این جنگ گسترده و عمیق است.

وی در پایان با بیان اینکه جنگ نرم تحمیلی امروز چند ده برابر بمباران‌های اتمی است و به همان اندازه برای دفاع و پدافند باید آمادگی‌های لازم فراهم گردد تاکید کرد: شیطان هر آنچه وعده می‌دهد دروغ و سرآب است.

کد خبر 278990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha