همشهری آنلاین: جانشین ستادکل نیروهای مسلح گفت: ایران و مقاومت هرجا لازم باشد اقدام مؤثری علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند.

مسعود جزایری

به گزارش تسنیم، سردار مسعود جزایری جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ختم سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال "برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که نیروهای ایرانی در مرزهای این رژیم مستقرند و آن را جنگ روانی اعلام کرده‌اند، نظر شما چیست؟" گفت: برای برخورد با رژیم صهیونیستی نیازی نیست که به‌لحاظ فیزیکی نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین اشغال شده مستقر بشوند.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران و مجموعه مقاومت امکاناتی در اختیار دارند که چنانکه هر اقدام خطایی توسط صهیونیست‌ها سر بزند، ما قادر هستیم اقدامات مؤثری را علیه صهیونیست‌ها داشته باشیم.

سردار جزایری در پاسخ به این سؤال "نظر شما در مورد آزادسازی استان نینوا در کشور عراق چیست؟" گفت: بدون تردید همه بخش‌های اشغالی عراق، آزاد خواهد شد و این امر در درجه اول ان‌شاءالله با تفضلات الهی خواهد بود و در مرتبه دوم مردم و دولت عراق و بسیجیان عراقی تصمیم گرفتند که کشور خودشان را از دست صهیونیست‌ها و غاصبین آزاد کنند. حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در ارزیابی‌اش نسبت به برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) که توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تصریح کرد: سناریوهایی که برای ارتش پیش‌بینی شده بود، خوشبختانه با قوت به انجام رسید و نتایج بسیار خوبی این رزمایش در پی داشت و امیدواریم که این‌گونه رزمایش‌ها هرچه بیشتر بر قوت و توان مجموعه نیروهای مسلح ما بیفزاید.

کد خبر 283089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha