یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: موسیقی نمایش "تو دهنتو می بندی یا من؟" که به کارگردانی داود بنی اردلان از ۲۵ آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت به علی بوستان سپرده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران علی بوستان نوازنده و آهنگساز قرار است قطعاتی را برای نمایش «تو دهنتو می بندی یا من؟» که با حضور بهاره رهنما و کمند امیر سلیمانی به روی صحنه می رود ، آماده و تنظیم کند.
علی بوستان سال 1348 در تهران متولد و از 14 سالگی شروع به آموختن سه تار نزد محمد فیروزی و نیز تئوری موسیقی نزد اساتیدی چون محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان و احمد عبادی نمود. وی از سال 1368 زیر نظر حسین علیزاده به تمرین سه تار پرداخت و پس از آن به عنوان طراح گرافیک آلبوم ها و کتابهای وی و نیز نوازنده سه تار و عود به همکاری با او مشغول شد. در سال 1369 در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شد.

وی همچنین در مقام آهنگساز برای تئاترهای مختلف قطعاتی ساخته است که از جمله آن می توان به نمایش " دورهمی زنان شکسپیر " اشاره کرد .
نمایش "تو دهنتو می بندی یا من؟" از 25 آذر هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ 3 بهمن  ماه به روی صحنه می رود.

کد خبر 281012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha