پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسین پرنیا آهنگساز و نوازنده سنتور که آلبوم «من مانده‌ام تنها»ی او با صدای مرحوم ایرج بسطامی در خاطره‌ها مانده است،در برنامه این ماه هزار صدای سنتی به عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی حضور خواهد داشت.

آرش نصیری، مدیر و مجری سلسله‌ برنامه‌های هزار صدای سنتی و پاپ ضمن اعلام این مطلب به همشهری‌آنلاین گفت: علاوه بر قای حسین پرنیا به عنوان«کارشناس آهنگسازی و نوازندگی»، فاضل جمشیدی«کارشناس خوانندگی» و ناصر فیض«کارشناس ترانه و شعر» نیز در این برنامه ما را یاری کرده و به نقد بررسی اجرای گروه‌های موسیقی ایرانی شرکت‌کننده در این مسابقه خواهند پرداخت و در پایان نفر برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

 وی گفت همچنین بامداد فلاحتی با همراهی و نوازندگی بهزاد خدارحمی به عنوان مهمان قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

به گفته نصیری این برنامه طبق روال گذشته میان برنامه‌هایی خواهد داشت که به فراخور مناسبت‌های مهرماه انتخاب و اجرا می‌شوند.

در این برنامه که استثنائا این بار از ساعت 16 آغاز و تا 18 ادامه خواهد داشت، علاوه بر نظرسنجی کارشناسی برای انتخاب بهترین گروه، نظرسنجی مردمی نیز انجام خواهد شد.

مسابقه خوانندگی هزارصدا برنامه‌ای است که از سال گذشته در ژانر موسیقی پاپ آغاز شد و امسال در هر دو بخش پاپ و موسیقی دستگاهی ایران در فرهنگسرای نیاوران برگزارمی‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری‌ست.

کد خبر 274971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha