همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ارتقای توان تجهیزاتی ارتش یک فروند شناور جدید زیرسطحی نیروی دریایی ارتش آماده و بزودی به بهره برداری می رسد.

عطاءالله صالحی

به گزارش ایرنا' امیر سرلشکر عطاءالله صالحی ' روزشنبه در حاشیه دیدار از ناوشکن های شهیدان نقدی و بایندر بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: این شناور زیرسطحی با همه داشته های جدید و قدیمی به دست نیروهای توانمند ارتش بهینه سازی شده است.

وی گفت: امروز نیروی دریایی ارتش با انسانهای توانمند و با دانشی نوین دردورترین دریاها حضور دارد و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط عالم گسترش می دهد.

صالحی افزود: حضور نیروی دریایی ارتش درآبهای بین المللی زمینه ساز دیپلماسی در عرصه دریایی و نمایش قدرت و توانمندی نظامی است و همه این توانمندی ها را مدیون رهنمود های رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی گفت: هر چند آنهایی که در عرصه سیاسی حضور دارند جهاد می کنند ولی ما در صحنه بین المللی فریب دشمن را نمی خوریم و آمادگی خود را حفظ می کنیم.

صالحی افزود: مذاکرات چه موفق بشود و یا نشود و یا متوقف شود ارتش کار خود در زمینه ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی انجام می دهد.

وی گفت: امروز جوانان ایرانی با دانش روز خود و استفاده از تجربه نیروهای قدیمی این عرصه به این توانمندی رسیده اند که از صفر تا 100 پروژه های ارتش را در کشور اجرا کنند.

در این آیین فرمانده کل ارتش از دو ناوشکن جمهوری اسلامی شهید نقدی و شهید بایندر مستقر در اسکله پایگاه منطقه دوم نیروی دریایی بوشهر دیدن کرد.

قرار است ناوشکن شهید نقدی در قالب ناوگروه 33 به ماموریت دریایی به آبهای بین المللی اعزام شود.

کد خبر 280234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha