همشهری آنلاین: معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر حسب وظیفه اسلامی و انسانی و در راستای کمک به دولت و مردم عزیز عراق همه تلاش خود را برای زدودن تروریسم از این کشور اسلامی و همسایه بکار می برد.

سید مسعود جزایری

به گزارش ایسنا سردار سید مسعود جزایری گفت: حضور نظامی آمریکا و به اصطلاح ائتلاف ضد داعش در عراق بسیار مغرورانه و فریبکارانه است.

وی افزود: آمریکا درحالی ادعای جنگ با داعش را دارد که اسناد و شواهد حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش دست پرورده سرویس‌های امنیتی این کشور است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشورمان در گفت‌وگو با العالم خاطرنشان کرد: در طول مدت تشکیل گروه ائتلاف تاکنون چند محموله سلاح، تجهیزات و سایر امکانات از طریق نظامیان آمریکا در اختیار داعش قرار گرفته است که این خود گویای دروغ بودن ائتلاف علیه داعش است.

وی در پاسخ به ادعاهای آمریکا مبنی بر پرواز جنگنده‌های ایران بر فراز عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ چشمداشت و بر حسب وظیفه اسلامی و انسانی و در راستای کمک به دولت و مردم عزیز عراق همه تلاش خود را برای زدودن تروریسم از این کشور اسلامی و همسایه بکار می برد.

معاون فرهنگی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح افزود: معتقدیم که دولت و مردم عراق و رزمندگان ارتش و نیروهای مردمی این کشور قادرند عراق را از لوث بیگانگان و تروریستها پاکسازی و امنیت و آسایش را بر تمام کشور خود حکمفرما سازند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: مزاحمت های آمریکایی ها و سایر هم‌پیمانان کاخ سفید اعم از اروپایی و عرب و سایرین، برای مردم و دولت عراق و همچنین سوریه از جمله دلایل و مسائلی است که سبب تأخیر در آزادسازی همه مناطق از وجود پلید تروریستها شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با رصد تمامی تحولات منطقه و شواهد و قرائن، به اقدامات نظامی و غیر نظامی آمریکا در عراق کاملا با دیده شک و بدبینی می نگریم و بدیهی است که نمی توانیم با عامل اصلی تروریسم در منطقه کمترین همکاری را داشته باشیم.

کد خبر 280146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha