همشهری آنلاین: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: نیروی دریایی در عملیات‌های مختلف و سرنوشت‌ساز حماسه‌آفرینی، توان و اقتدار خود را به منصه ظهور رساند و مایه افتخار و بزرگی نظام گردید.

سید محمدعلی شهیدی محلاتی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز نیروی دریایی بر تمامی شهدا و ایثارگران نیروی دریایی درود فرستاد و توفیق روزافزون برای تمامی فعالان این عرصه را آرزو کرد.

متن پیام حجت الاسلام شهیدی محلاتی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

چنانچه امروز عرصه و امتحانی مانند 7 آذر، پیش بیاید عملکرد نیروی دریایی بسیار شیرین‌تر و باشکوه خواهد بود که نشانه‌های این توانمندی هم‌اکنون واضح و روشن است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

هفتم آذرماه یادآور دلاورمردی‌ها و سلحشوری‌های دریادلانی است که با حضور قدرتمند خود توانستند پیروزی ارزشمندی برای کشور و ملت شریف ایران اسلامی رقم زنند و بار دگر شکست و خاری دشمنان و مستکبران را که از هر طریقی سعی داشتند به نظام ضربه زنند در تاریخ ثبت نمایند و عظمت، ایمان و اعتقاد راستین ملت را به همگان نشان دهند به طوری که امام‌خمینی(ره) در پیامی به مناسبت پیروزی در عملیات دریایى مروراید فرمودند«رویارویى نیروى دریایى ارتش با دشمن و آن همه افتخارات رزم، رشادت، شهامت و شهادت نشانه‌اى از اقتدار و اعتبار این نیروى بزرگ و سرافراز است.»

به یقین نیروی دریایی در عملیات‌های مختلف و سرنوشت‌سازی همچون عملیات پیروزمندانه مروارید، عملیات والفجر 8 و تصرف بندر فاو و... حماسه‌آفرینی، توان و اقتدار خود را در به منصه ظهور رساند و مایه افتخار و بزرگی نظام گردید.

بر تمامی شهدا و ایثارگران نیروی دریایی که با گذشت از جان خود امنیت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم نمودند درود می‌فرستم و آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی فعالان و به ویژه فرماندهان این عرصه دارم.

کد خبر 279373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha