همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس، این روز را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

سید محمدعلی شهیدی

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

آیت‌الله شهید سید حسن مدرس یکی از روحانیون متعهد و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار در تاریخ ایران است که با اقدامات شایسته‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد توانست در آن دوران مملو از ظلم و تباهی ضمن ایستادگی در برابر شکنجه‌های نظام پلید شاهنشاهی از تصویب بسیاری از طرح‌هایی که به هر طریقی به اسلام و استقلال کشور خدشه وارد می‌کرد، جلوگیری به عمل آورد. بنیانگذار انقلاب در خصوص این فرزانه مؤمن و انقلابی عنوان نمودند: «شهید مدرس مجاهدی عظیم الشأن و متعهدی برومند و عالم بزرگواری که در دوران اختناق رضاخانی می زیست. زمانی که قلم ها شکسته و زبان ها بسته و گلوها فشرده بود او از اظهار حق و ابطال باطل دریغ نمی‌کرد.»

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. به یقین مجلس نماد اقتدار مردم و جامعه است. درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود که فرمودند: «جایگاه مجلس، جایگاهی بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه‌های اجرایی است».

امید است به یاری خدای متعال نمایندگان محترم همواره در خدمت به نظام و ملت ،موفق و سربلند باشند.

سید محمدعلی شهیدی

کد خبر 279666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha