همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مذاکرات با آمریکایی‌ها امیدی نیست.

 حسن فیروزآبادی

به گزارش ایسنا، سردار سرلشگر حسن فیروزآبادی درباره‌ی مذاکرات هسته‌ای اخیر ایران با 1+5 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من می‌خواهم صریح بگویم که آمریکایی‌ها در روزهای آخر مذاکرات در چهره‌ی نتانیاهو ظاهر شدند، این حرف‌هایی که در عمان آوردند حرف‌های اسراییلی‌ها بود. یعنی این که آمریکایی‌ها وضعشان بعد از همه آن مذاکرات یکساله با‌ آن همه زحمات و وقت گرفتن و فکر خرج کردن با یک اتفاق سیاسی در کشورشان به کلی به هم ریخت و ثبات شخصیتی‌شان دچار اشکال شد.

وی ادامه داد: درست در شرایطی که مذاکرات داشت به سمتی حرکت می‌کرد تا به نتیجه مثبت برسد در واقع آمریکایی‌ها با رو به زمین خوردند و حالا این آدم‌های زمین خورده که حالا بلند شده‌اند چگونه در روزهای آخربتوانند بر خودشان مسلط شوند و تصمیم درستی بگیرند برای من قابل تصور نیست. من فکر می‌کنم مقامات آمریکایی مدیون پول‌هایی هستند که صهیونیست‌ها در آمریکا برای روی کارآورددنشان خرج می‌کنند ونمی‌توانند حرف جمهوری اسلامی ایران را بفهمند چون حرف جمهوری اسلامی عزت اسلام است ولی آنها عزت صهیونیست‌های بی دین و لائیک را می‌خواهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا به مذاکرات خوش‌بین است یا خیر؟ یاد آور شد: می‌دانید که من از روزهای اول اعلام کردم جزء افرادی بودم که این مذاکرات را یک فرصت می‌دانستم و پیشرفت مذاکرات را خوب می‌دانستم. من فعالیت‌های آقای ظریف و همکاران سابقشان را جهاد گونه ارزیابی می‌کردم، ولی این واژگونی آمریکایی‌ها بود که حرف رهبر عزیز ما را ثابت کرد که به این ها امیدی نیست.

 

کد خبر 278713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha